کد خبر : 1946
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 ژوئن 2026 - 22:31

عزیمت ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان به عتبات در آستانه عزای حسینی

عزیمت ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان به عتبات در آستانه عزای حسینی

معاون استانداری خوزستان از تردد ۲۰ هزار زائر از پایانه‌های مرزی استان در آستانه تاسوعا و عاشورا خبر داد.ولی‌الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، از عزیمت ۲۰ هزار زائر از پایانه‌های مرزی استان به عتبات عالیات در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.حیاتی گفت: از این تعداد، حدود ۱۴ هزار زائر از

معاون استانداری خوزستان از تردد ۲۰ هزار زائر از پایانه‌های مرزی استان در آستانه تاسوعا و عاشورا خبر داد.
ولی‌الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، از عزیمت ۲۰ هزار زائر از پایانه‌های مرزی استان به عتبات عالیات در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
حیاتی گفت: از این تعداد، حدود ۱۴ هزار زائر از پایانه شلمچه و ۶ هزار زائر از پایانه مرزی چذابه وارد عراق شدند.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان اظهار کرد: در جهت استقبال از زائران و همچنین جابه‌جایی آنان به پایانه‌های مرزی و بالعکس، اقدامات لازم صورت گرفته و ظرفیت‌ها و امکانات استان بسیج شده تا رفاه حال آنان تأمین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.