عزیمت ۲۰ هزار زائر از مرزهای خوزستان به عتبات در آستانه عزای حسینی
معاون استانداری خوزستان از تردد ۲۰ هزار زائر از پایانههای مرزی استان در آستانه تاسوعا و عاشورا خبر داد.ولیالله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، از عزیمت ۲۰ هزار زائر از پایانههای مرزی استان به عتبات عالیات در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.حیاتی گفت: از این تعداد، حدود ۱۴ هزار زائر از
معاون استانداری خوزستان از تردد ۲۰ هزار زائر از پایانههای مرزی استان در آستانه تاسوعا و عاشورا خبر داد.
ولیالله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، از عزیمت ۲۰ هزار زائر از پایانههای مرزی استان به عتبات عالیات در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
حیاتی گفت: از این تعداد، حدود ۱۴ هزار زائر از پایانه شلمچه و ۶ هزار زائر از پایانه مرزی چذابه وارد عراق شدند.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان اظهار کرد: در جهت استقبال از زائران و همچنین جابهجایی آنان به پایانههای مرزی و بالعکس، اقدامات لازم صورت گرفته و ظرفیتها و امکانات استان بسیج شده تا رفاه حال آنان تأمین شود.

برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰